Upravljanje IT-storitev (ITSM)

 

Upravljanje IT-storitev (ITSM) se nanaša na izvajanje in upravljanje kakovostnih storitev informacijske tehnologije v podjetju. Te navadno zagotavljajo zunanji ponudniki IT-storitev, kakršen je tudi Unistar LC. Ponudniki IT-storitev se zavedamo, da se moramo poleg same kakovosti storitev osredotočiti še na odnos s strankami. Zato v Unistarju ponujamo odlično kombinacijo znanj strokovnjakov, upravljanja poslovnih procesov ter informacijskih tehnologij, s katerimi bodo ponujene storitve v praksi izvedene nadpovprečno in v absolutno zadovoljstvo stranke.


Upravljanje IT-storitev se seveda dotika številnih področij poslovne informatike – tako samega načrtovanja IT-okolij kot tudi zalednih sistemov ter operativnih postopkov upravljanja z informacijskimi tehnologijami. V praksi pa se izvaja kot interakcija IT tehničnega osebja s poslovnimi naročniki.

Pogosta vprašanja in odgovori

 

04.06.2014 15:05

Predvsem zato, da dosežejo njihovo obvladljivost in kar največjo učinkovitost. Nekatera podjetja morajo poleg tega izvajati še temeljit nadzor, ker to od njih zahteva bodisi zakon bodisi regulativa.

Navadno so to strežniki, omrežje, računalniki in druge naprave.

Vsekakor upravljanje mobilnih naprav, pa ne le zaradi dejstva, da so naprave in z njimi tudi podatki veliko časa izven okolja podjetja, temveč tudi zato, ker obstaja veliko različnih platform in aplikacij, obvladovanje teh pa ni mačji kašelj.

Z vidika upraviteljev IT ti raje delajo z virtualnimi okolji, saj skorajda vsa opravila lahko postorijo na daljavo, virtualizirani sistemi pa so pogosto že na voljo s kopico orodij za njihovo upravljanje.

Ni, je pa vsekakor priporočljivo, tako z varnostnega kot tudi operativnega in stroškovnega vidika poslovanja.

Strokovnjaki svetujejo

Naziv vsebine