Upravljanje identitet uporabnikov (IdM)

 

Si želite enotno evidenco zaposlenih, ki bi vam olajšala tako kadrovanje kot tudi urejanje pravic na področju informacijskega sistema?

Rešitev za upravljanje identitet omogoča podjetju vpogled in nadzor nad pravicami zaposlenih in zunanjih sodelavcev pri dostopu do poslovnih podatkov, aplikacij in sistemov. Rešitev omogoča hitro in kontrolirano začetno dodajanje pravic novo zaposlenim ter učinkovito in celovito odvzemanje pravic odhajajočim sodelavcem. S sistemom za upravljanje identitet bomo zagotovili kvalitetno upravljanje dostopov sodelavcev do kritičnih poslovnih podatkov glede na pooblastilo delovnega mesta in odobritve neposrednih vodij ali lastnikov poslovnih procesov in podatkov.

 

Kaj vam rešitev za upravljanje identitet uporabnikov prinaša?

- izpolnjevanje regulatornih in revizijskih zahtev
- zagotovitev pregleda nad trenutno veljavnimi dostopi in pravicami do sredstev za vsakega zaposlenega
- zagotovitev celovitega nadzora nad dostopi zaposlenih do različnih sredstev (fizičnih, tehničnih in informacijskih)
- zagotovitev dostopov v skladu s pooblastili delovnega mesta
- zagotovitev avtomatiziranega postopka dodeljevanja in odobravanja dostopov in pravic
- zmanjšano tveganje za izgubo poslovnih skrivnosti in konkurenčnih prednosti
- nižje stroške oddelkov informacijske tehnologije in upravljanja s človeškimi viri
- zmanjšano tveganje poslovne škode, izgube ugleda in strank zaradi zlorabe dostopa do zaupnih informacij ter s tem stabilnejše poslovanje in večji dobiček
- višjo stopnjo informacijske varnosti in s tem okrepitev ugleda in zaupanja pri strankah

V podjetju Astec nudimo storitev vpeljave rešitve za upravljanje identitet uporabnikov na platformah Oracle IdM in Microsoft FIM.