Telefon, tablica ali oboje?

Ko primerjamo različne mobilne naprave in njihove značilnosti, kmalu pridemo do ugotovitve, da je danes večina novih in napovedanih tabličnih računalnikov nove generacije bliže telefonom kot prenosnim računalnikom. S tem hitro pridemo do dileme: telefon, tablica ali kar oboje?

Vladimir Djurdjič / MonitorPro

Začnimo pri neizpodbitnih dejstvih. Telefon lahko preprosto nosimo v hlačnem žepu, spodobnega tabličnega računalnika pa nikakor ne. S telefonom lahko telefoniramo, pri večini tabličnih računalnikov telefonske funkcije sploh niso vključene (težko si je predstavljati, da bi tablico v velikosti malega rokovnika uporabljali za telefonske klice).

 

Toda po drugi strani se tablični računalniki več kot odkupijo na drugih področjih. Imajo bistveno večje zaslone – nekje z diagonalami med 17,8 in 25,6 cm proti 7,6 do 10 cm, kolikor je premorejo telefoni. Prebiranje kakršnih koli poslovnih dokumentov je na tablicah bistveno, a res bistveno, lažje. Brskanje po spletnih straneh je veliko bolj pregledno, tudi če le-te niso optimizirane za mobilne naprave. Obrazci za vnos podatkov imajo lahko uporabno obliko v primerjavi s tem, kar je mogoče na mobilnem telefonu. In tipkanje na zaslonsko tipkovnico je precej bliže izkušnji z navadnih računalnikov kot tovrstnemu početju s telefoni. S tem tablice postanejo odlično sredstvo za pisanje kratkih zapiskov.

 

Še vedno pa nismo odgovorili na vprašanje, eden, dva ali oba. V praksi se bo najbrž pokazalo, da je pravi odgovor zadnji. Tako strategijo so v ogrodje izdelkov pravzaprav vgradili že sami izdelovalci. Denimo Apple in BlackBerry, kjer tablice ne zamenjujejo telefonov. Vprašanje je torej, ali je še prostor za tretjo napravo v našem (poslovnem) življenju. Čas bo pokazal, medtem pa milijoni zatrjujejo, da je odgovor pritrdilen.

 Z verigo sreče do novih uspehov

Družba Unistar PRO letos praznuje 25. obletnico. Direktor Miran Boštic ve, da upravlja z znanjem in sposobnostmi več kot sto strokovnjakov, zato bo podjetje usmeril na zahtevnejša zahodna in severna tržišča.

Preberi celoten intervju.

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?