Mobilnost v poslovnem okolju

Mobilno računalništvo prihaja v podjetja skozi velika vrata, in to hitreje, kot smo pričakovali. Tako vsaj pravijo raziskave, vendar smo kljub vsemu šele na začetku tega novega poglavja računalništva, zato je potrebno še marsikaj postoriti, da bi mobilnost v poslovanju dobila pravo veljavo. Za začetek je treba poskrbeti za aktivno politiko glede mobilnega dostopa in v ospredje postaviti uporabnika.

Vladimir Djurdjič / MonitorPro

Težko bi trdili, da so mobilne naprave in mobilno računalništvo nekaj povsem novega. V različnih oblikah, ne nazadnje kot številne pametne telefone, jih srečujemo že vrsto let. Tudi v poslovnem okolju so že uveljavljena tehnologija, saj več kot polovico računalnikov v rabi danes predstavljajo prenosniki. Pa vendar se je v zadnjih dveh letih to področje začelo zelo spreminjati.

 

Po eni strani je dogajanje presenetljivo. Najprej so pred dvema letoma zablesteli lažji in preprostejši prenosniki, tako imenovani netbooki, ki so bili namenjeni pretežno spletnim storitvam, kjer procesorska moč samega računalnika ni tako pomembna. Tudi v tem primeru se je pokazalo, da poslovni svet skoraj vedno sledi potrošniškemu. Če so bili netbooki sprva mišljeni pretežno za rabo doma, jih danes vidimo marsikje tudi v poslovnem okolju.

 

Toda le malo za tem so kratkoročni uspeh netbookov zasenčili tablični računalniki, ki so letos zablesteli in presegli vsa pričakovanja. Presenečenje so zlasti zato, ker tehnologijo poznamo, sicer v nekoliko drugačni obliki, že več kot desetletje, pa vendar se do nedavnega ni prijela. Kot kaže je bila za uspeh potrebna tudi sprememba na drugih področjih – prihod drugačnih operacijskih sistemov in predvsem razcvet spletnih storitev v oblaku. Ne smemo pozabiti, da se ob tem še naprej močno razvija področje pametnih telefonov, ki dobivajo vse več lastnosti osebnih računalnikov.

 Z verigo sreče do novih uspehov

Družba Unistar PRO letos praznuje 25. obletnico. Direktor Miran Boštic ve, da upravlja z znanjem in sposobnostmi več kot sto strokovnjakov, zato bo podjetje usmeril na zahtevnejša zahodna in severna tržišča.

Preberi celoten intervju.

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?